Saturday, 25 June 2011

Dinner Bersama Parent

Assalamualaikum sume? masa aku tulis cerita ni aku baru balik dr kedai makan kt Batu6 Tambun, Ipoh Perak.

Jam 9.10PM aku keluar bersama parent aku pergi ke kdai makan. Sblm keluar rumah jangn lupa kna bg makanan kt kucing2 aku dulu, bila dah bg kucing makan baru ler boleh kuar dgn aman..hehehehe...Jaraknya mengambil masa dlm 5minit jer dr rumah aku tu..




Bila dh smpai aku lihat byk meja yg kosong. Syukur Alhamdulillah. So mak dan ayah aku pilih meja yg selesa bg -nya. Dh duduk meja tu dlm 20saat. Waiter pun smpai "hehe waiter plak..ayat org kampungnyerr (org amik oderr) kkikiki.."...antara makanan yg kami oder (Nasi Goreng Kampung=3,Nasi Goreng Pataya=1 tu pun bungkus, Sup Sayur utk 2org makan dan Telur Dadar 2biji).. minuman plak (Tea O Panas, Tea O Ais, dan aku Milo Air hihi air mahal sikit sbb kuar ngn parent)..1st skali air yg smpai dulu..punye ler lama nk tunggu makanan tu siap..air aku minum dh hampir tggl suku cawan baru ler mknan smpai.. Aku pun apa lagi Oder ler Milo Ais lg 1..haha.. tp malangnya aku dh abes makan baru ler air lg 1 tu smpai.. Sesudah kenyang Aku dan Parent pun pulang.




Jd itu saja lah carita utk malam ini..Memang agak bosan tapi ni disebabkan aku bosan tak buat apa kt rumah..
Kepada yg sudi baca terima kasih..

No comments:

Post a Comment